Jaap Wolff neemt databedrijf DR3Data over van DTG Roosendaal, 9 januari 2018 – Jaap Wolff maakt vandaag de overname van databedrijf DR3Data bekend. [...]
Nederlandse organisaties optimaliseren conversie met marketingdata Uit het recente Data Driven Marketing Onderzoek van DDMA blijkt dat Nederlandse organisaties vooral gebruik maken van [...]
Met data word je een betere marketeer De hoeveelheid data waarover een marketeer kan beschikken, neemt alsmaar toe. De belangrijkste gegevens zijn de [...]
Kredietwaardigheid van bedrijven De kredietwaardigheid van een bedrijf vertelt je in hoeverre het bedrijf aan haar financiële verplichtingen kan voldoen. Is een bedrijf [...]
Van het definiëren van prospects tot de ideale doelgroep Het succes van een marketingactie staat of valt met de doelgroepkeuze. De belangrijkste eerste [...]
Wat zijn FinTech bedrijven? FinTech (een samenvoeging van de termen financial en technology) omvat alle innovatieve financiële producten en diensten die de manier [...]
Uitdagingen in het verwerken van data Deloitte Digital deed onderzoek onder een aantal toonaangevende marketing professionals uit Nederland in opdracht van IAB, branchevereniging [...]
DR3Data maakt gebruik van cookies om content te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken. Ook delen we informatie over je gebruik van onze site met onze online marketingpartner voor analyse. Volgens de wet mogen wij cookies op je apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we je toestemming nodig. Ik accepteer cookiesMeer informatie