KUNSTUITLEEN.NL ervaart dat specifiekere doelgroepsegmentatie werkt

 

KUNSTUITLEEN.NL is met haar collectie van meer dan 30.000 werken, één van de grootste van Nederland. Een divers aanbod dat steeds wordt aangevuld door nieuwe kunstenaars en gevestigd talent laat mensen thuis en op het werk genieten van een wisselende collectie.

“Bepaalde events zorgen voor een grotere slagingskans”

KUNSTUITLEEN.NL heeft ruime ervaring met prospectie via telemarketingcampagnes. Zo ervaarde zij dat een event zoals een verhuizing van een bedrijf een extra grote kans biedt als het gaat om het verhuren of verkopen van kunst. Zo ontstond de vraag vanuit KUNSTUITLEEN.NL “Hoe kunnen we snel en gericht in contact komen met bedrijven en instellingen die zeer recent verhuisd zijn?”

Een continue stroom van interessante leads

Samen met DR3Data bepaalde KUNSTUITLEEN.NL aan welke specifieke criteria verhuisde bedrijven moeten voldoen om de kans van slagen van het aanbod zo groot mogelijk te maken. Op basis van deze specifieke kenmerken heeft DR3Data een script ontwikkeld waarmee precies de gewenste data gegenereerd kan worden. De Kunstadviseurs van KUNSTUITLEEN.NL hebben hiermee een continue stroom aan interessante leads.

“Wat we zien is dat deze leads veel kansrijker zijn en de conversie vele malen hoger ligt”. De directe lijnen en de snelle opvolging in combinatie met de juiste data maakt dat KUNSUITLEEN.NL een hele effectieve manier heeft gevonden om haar klantenbestand te laten groeien en een gezonde ROI heeft op de door DR3Data verzorgde leads.

Meer informatie over KUNSTUITLEEN.NL