DR3DATA helpt Zamro in het verrijken van haar data

Start-up Zamro is sinds oktober 2016 uit de startblokken geschoten. Met meer dan een half miljoen producten in de technische onderdelen en gereedschappen, bedient Zamro mkb’ers uit Nederland, België en Duitsland. Een one-stop-shop voor de technische industrie.

DR3DATA helpt Zamro in het verrijken van haar data. Uitgangspunt van de Amsterdamse start-up is dat in de komende jaren zo’n tien procent van de Europese omzet op de markt voor onderhoud, reparatie, en revisie zich naar het web verplaatst. Door snel te groeien in een nog erg offline wereld, wil Zamro daar een flink aandeel van nemen.

Binnen een half jaar verwelkomde Zamro haar tienduizendste klant. Deze prestatie is mede te danken aan de waardevolle informatie die DR3DATA aanleverde. “Dankzij hun grote databases van zowel de Nederlandse als de Duitse en Belgische markt, heeft DR3DATA ervoor gezorgd dat Zamro effectief acquisitie heeft kunnen doen, en hebben we meer inzicht gekregen in de data die we zelf verzamelden,” aldus Paul Kerssens, Head of Marketing. “De samenwerking is prettig, snel en waardevol.”

Meer informatie over Zamro